Biznes

W imię polskiej gościnności

W imię polskiej gościnności
Marka Pan Tadeusz wprowadziła na rynek butelki z personalizowanymi etykietami, które mogą być niecodziennym pomysłem na prezent lub zaskakującą niespodzianką dla

Data publikacji: 2015-11-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W imię polskiej gościnności
Kategoria: BIZNES

Marka Pan Tadeusz wprowadziła na rynek butelki z personalizowanymi etykietami, które mogą być niecodziennym pomysłem na prezent lub zaskakującą niespodzianką dla gości.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
W imię polskiej gościnności BIZNES, - Marka Pan Tadeusz wprowadziła na rynek butelki z personalizowanymi etykietami, które mogą być niecodziennym pomysłem na prezent lub zaskakującą niespodzianką dla gości.

A to już wiesz?  THINKTANK i RWE Polska uruchamiają program "Miasta Przyszłości"

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy