CCMS (Customer Care Management & Solutions) rozszerzył zakres współpracy z Morizon SA o wdrożenie nowej aktywności oraz kolejny cykl szkoleń z zakresu obsługi klienta, skierowanych do zespołu specjalizującego się w sprzedaży
Według danych PMR wartość rynku usług operatorskich i biznesowych w Polsce w 2018 r. wyniosła 15,7 mld zł (wzrost o 1,6% r/r). Oznacza to utrzymanie trendu wzrostowego z roku wcześniejszego, poprzedzonego 5 latami systematycznyc
Analiza nastrojów gospodarczych pod kątem płci przedsiębiorcy
Na rynku M&A w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) w 2019 roku odnotowano 726 transakcji, to jest tyle samo co rok wcześniej.
Ubiegły rok minął spółce KAN pod znakiem ekspansji zagranicznej i inwestycji w rozbudowę Centrum logistyczno-produkcyjnego w białostockiej podstrefie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. W tym roku spółka planuje kolejne
Chcąc dotrzymać kroku swojemu klientowi firmy z sektora FMCG powinny stale weryfikować ofertę i integrować wszystkie kanały sprzedaży, marketingu i dotarcia do konsumentów.
Pandemia COVID-19, która na kilka miesięcy zatrzymała cały świat może okazać się punktem zwrotnym. Jest jeden warunek – odbudowując gospodarkę nie wracajmy do tego co było, a idźmy w kierunku świata, w którym chcieliby�
Poznanie praktycznej strony zawodu, dla najlepszych płatne staże, a docelowo nawet szansa na zatrudnienie – to główne założenia „Szkoły KAN”.
W Sopocie odbędzie się pierwsze spotkanie pomorskich CFO w ramach ogólnopolskiego cyklu pięciu kongresów dyrektorów finansowych
Liczba opublikowanych niewypłacalności polskich firm po ośmiu miesiącach wyższa o 17% niż przed rokiem