Data publikacji: 2020-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Świat, który zachorował” – książka prof. Witolda M. Orłowskiego.Kategoria: BIZNES Gospodarka Jak będzie wyglądać świat po koronawirusie? To jedno
Data publikacji: 2017-04-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 24 kwietnia 2017 – Europejski Dzień Śniadania. Na śniadanie!Kategoria: BIZNES Gospodarka Na śniadanie! Czyli co o najważniejszym posiłku dnia każdy wi
Data publikacji: 2019-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiele kanałów – jeden celKategoria: BIZNES Gospodarka Chcąc dotrzymać kroku swojemu klientowi firmy z sektora FMCG powinny stale weryfikować ofertę i integ
Data publikacji: 2014-01-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Monsanto wygrywa procesKategoria: BIZNES Gospodarka GMO wygrywa w USASąd Najwyższy USA utrzymał wyrok Sądu apelacyjnego, co za tym idzie gigantyczne roszczeni
Data publikacji: 2020-06-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobrze Cię rozumiem, czyli o trudnej sztuce komunikacjiKategoria: BIZNES Gospodarka Każdego dnia komunikujemy się z innymi ludźmi. Na kształt wiadomości wpł
Data publikacji: 2019-07-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaliśmy najlepszych w branży telemarketingu 2019 rokuKategoria: BIZNES Gospodarka Tegoroczne edycje najważniejszych dla branży marketingu bezpośredniego ko
Data publikacji: 2018-03-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co zabija nasze zmywarkiKategoria: BIZNES Gospodarka W całym kraju funkcjonuje około 4,5 mln zmywarek. Oznacza to, że pracują już w co trzecim polskim domu. Z
Data publikacji: 2017-10-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smart cities w Polsce to nadal utopiaKategoria: BIZNES Gospodarka Smart cities w Polsce to nadal utopiaKomentarz: dr Dorota Sikora-Fernandez. Katedra Zarządzania
Data publikacji: 2020-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GOSPODARKA ŚWIATOWA A PANDEMIAKategoria: BIZNES Gospodarka O tym, jak pandemia wywraca do góry nogami gospodarkę na świecie rozmawiamy z finansistą i analityk
Data publikacji: 2014-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jemy coraz więcej przekąsekKategoria: BIZNES Gospodarka Wzrasta konsumpcja różnego rodzaju przekąsek. Już co drugi konsument (51%) twierdzi, że je przekąsk