Finanse

Wystartowała II edycja kampanii „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny”

Wystartowała II edycja kampanii „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny”
Warszawa, 27.09.2018 r. Wystartowała II edycja kampanii „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny” 26 września br. ruszyła II edycja kampanii edukacyjnej skierowanej do przedstawicieli sektora

Warszawa, 27.09.2018 r.

Wystartowała II edycja kampanii „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny”
26 września br. ruszyła II edycja kampanii edukacyjnej skierowanej do przedstawicieli sektora MŚP – „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny”. Jej głównym celem jest zwiększenie świadomości przedsiębiorców o wadze płynności finansowej w każdej firmie oraz rozpowszechnienie pojęcia „odpowiedzialność gospodarcza”. Organizatorem oraz pomysłodawcą inicjatywy jest firma faktoringowa Bibby Financial Services. Akcja promowana jest głównie poprzez działania z zakresu Media Relations oraz w mediach społecznościowych.

Celem II edycji kampanii „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny” jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców na to, że warto płacić faktury w terminie. Takie działania uruchamiają reakcję łańcuchową. Firmy mogą regulować swoje zobowiązania na czas, uzyskiwać finansowanie, rozliczyć się terminowo ze swoimi kontrahentami i nie stawiać ich w sytuacji, w której nie będą mogli uregulować należności wobec swoich klientów lub podwykonawców.
Przekaz drugiej edycji kampanii oparty jest na materiałach poradnikowych, w tym wideo, case study oraz infografikach, które w obrazowy sposób przedstawią, jakie konsekwencje dla przedsiębiorców, a także całego rynku MŚP niesie niewywiązywanie się ze zobowiązań finansowych – komentuje Jerzy Dąbrowski, Dyrektor Generalny firmy faktoringowej Bibby Financial Services. W ramach edukacji sektora MŚP zaplanowane zostało przygotowanie serii materiałów dla mediów, w których przedstawimy, w jaki sposób firmy mogą poprawić swoją płynność finansową bez dodatkowego zadłużenia oraz podkreślić jak ważnym ogniwem w łańcuchu płatności jest opłacona faktura – dodaje Jerzy Dąbrowski, Dyrektor Generalny firmy faktoringowej Bibby Financial Services.

W akcji podkreślane jest to, jak długo przedsiębiorcy muszą czekać na płatności z faktur. Przedstawiane są rozwiązania, które pomagają uniknąć negatywnych konsekwencji nieotrzymywania należności na czas. W materiałach związanych z kampanią „Płacę faktury – jestem gospodarczo odpowiedzialny” wykorzystywane będą najnowsze wyniki Bibby MSP Index. Celem tego cyklicznego badania jest pozyskiwanie informacji na temat aktualnej oceny sytuacji ekonomicznej firm, ich otoczenia zewnętrznego i klimatu ekonomicznego do prowadzenia biznesu w Polsce.

A to już wiesz?  Nie taki faktoring trudny, jaki się wydaje

Patronat honorowy nad działaniami objął: Polski Związek Faktorów.
Akcję wspierają również: BIG InfoMonitor – Biuro Informacji Gospodarczej, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Info Credit, Marsh Polska, Izba Polskich Przedsiębiorców, Vindicat.
Patroni medialni kampanii: 4budowlani.pl, 6krokow.pl, biznes2biznes.com, Business Magazine MANAGER, CEO Magazyn Polska, Eurologistics, Fintek.pl, Gazeta MSP, Gazeta Przemysłu Drzewnego i Meblarstwo, LOG24.pl, Logistics Manager, MŚP Biznes, My Company Polska, Production Manager, Strefawystawcy.pl, Transport Manager, Truck & Business.
Więcej informacji o kampanii znajdą Państwo na stronie: placefaktury.pl.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy