W czasach, gdy komputer stawał się stałym i nieodzownym wyposażeniem niemal każdego domu, w Częstochowie został otwarty pierwszy salon x-kom. Od tego momentu minęło 15 lat.
Spółka Cynkomet z Czarnej Białostockiej uzyskała certyfikat umożliwiający sprzedaż maszyn rolniczych pod własną marką w krajach Wspólnoty Niepodległych Państw.
Wartość rynku handlu internetowego w Polsce wzrośnie w tym roku do blisko 36 mld zł, w ciągu najbliższych 5 lat podwoi się, a liczba e-sklepów w 2016 r. wzrośnie o 7 proc. – prognozują eksperci Sociomantic Labs.
IBP Research diagnozuje, że rynek dystrybucji materiałów budowlanych w roku 2016 osiągnął sprzedaż prawie 42 mld zł. W latach 2006-2016 udział hurtowni spadł z 67% do 50%, udział sklepów specjalistycznych z 9% do 7%, tymcza
Grupa Żywiec kontynuuje poprawę wyników po udanym 2015 roku i inwestuje w marki i innowacje
Z badania zaprezentowanego podczas konferencji Nienieodpowiedzialni wynika, że aż 68 proc. Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów. Dla większości badanych bycie odpowiedzialnym konsumentem kojarzy się z przemyślany
Wiele innowacyjnych urządzeń, w tym najnowszej generacji ukosowarkę ABM 50 zaprezentował Promotech podczas targów Fabtech 2018 w USA. Białostocki producent zamierza istotnie zwiększyć sprzedaż na rynku obu Ameryk.
Powszechnie mówi się że mężczyźni wolą tzw. mocne trunki, kobiety o wiele chętniej sięgają po te z mniejszą zawartością alkoholu. Jednak specjaliści w tym temacie dalecy są od radykalnych podziałów.
Proaktywność, interaktywność, odwaga – tak w skrócie można podsumować komunikację sieci Biedronka na przestrzeni ostatnich miesięcy, które były wyjątkowym czasem zarówno dla rynku detalicznego, jak i mediów na całym ś
Wartość rynku czystości w Polsce rośnie w coraz większym tempie. Obecnie wyceniana jest na ponad 6 mld zł, podczas, gdy w 2016 roku było to 5,4 mld zł, czyli o blisko 10% więcej.