Polacy coraz bardziej interesują się pochodzeniem zakupionych produktów. Czytają etykiety, chcą być świadomymi konsumentami i wybierać rodzime artykuły. Coraz więcej firm zauważa ten trend i stara się aktywnie działać na
Zestawy składników do samodzielnego gotowania (ang. meal-kit subscription services) podbiły już rynki Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych. Czy takie usługi mają szansę podbić również polski rynek?
Pandemia pokrzyżowała plany eventowe, gdzie według danych z GUS sektor ten obejmuje 38,3 tys. firm. Sama branża i organizatorzy imprez nauczyli się już radzić sobie z nową rzeczywistością. Od początku pandemii 1816 firm even
Jaki wpływ na gospodarkę Polski mają kobiety? Za co cenią je pracodawcy?
Rynek HoReCa w Polsce jest wart 30,9 mld zł według analizy PMR, co oznacza, że w 2018 r. wzrósł 7% rok do roku. Potwierdzeniem są dane zaprezentowane w raporcie PMR „Rynek HoReCa w Polsce 2019. Analiza rynku i prognozy rozwoju
1,31 mld zł wynosi dług przedsiębiorstw produkcyjnych notowanych w Krajowym Rejestrze Długów. To o 343 mln więcej niż październiku 2015 r. 60% tej kwoty to zobowiązania firm w większości działających w sektorze produkcji b
Ponad 54,7 mln zł przychodów osiągnął w 2017 r. białostocki Promotech – o 12,6 proc. więcej w stosunku do roku poprzedniego. W najbliższych latach spółka zakłada dalszy dynamiczny wzrost sprzedaży
Według wyliczeń Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi susza z 2017 roku dotknęła 130 tys. gospodarstw i zniszczyła 3,5 mln hektarów upraw, przynosząc straty w wysokości ponad 3,6 mld zł. Niestety, szkód związanych ze (...)
Euler Hermes, wiodący globalny ubezpieczyciel należności handlowych, zbadał sytuację sektora budowlanego w Polsce pod kątem płynności finansowej i niewypłacalności. Kwestią kluczową dla budownictwa nie jest obecnie wielkoś
Chcąc dotrzymać kroku swojemu klientowi firmy z sektora FMCG powinny stale weryfikować ofertę i integrować wszystkie kanały sprzedaży, marketingu i dotarcia do konsumentów.