Mazowieckie Wiadomości branżowe

Poznaj tajemnice efektywnej sprzedaży z TEEKANNE

 Już 20 listopada w Business Centre Club w Warszawie odbędzie się forum visual merchandisingu. Skierowany głównie do firm modowych, które będą mogły zasięgnąć informacji na temat wykorzystania visual merchandisingu dla zwiększenia sprzedaży. Partnerem wydarzenia jest marka Teekanne. Uczestnicy forum będą mieli okazję uczestniczyć w wykładach na temat zaaranżowania wystawy sklepowej, wykorzystania oświetlenia w sklepach, marketingu sensorycznego oraz wiele innych. W ramach wydarzenia odbędzie się również panel dyskusyjny „Trendy w visual merchandisingu”. Innym, nie mniej ciekawym punktem programu Forum jest rozstrzygnięcie konkursu Retail Marketing Awards na najlepsze salony mody w Polsce. Na wszystkich gości wydarzenia czekają miłe upominki, w tym zestawy aromatycznych herbat Teekanne

 

Już 20 listopada w Business Centre Club w Warszawie odbędzie się forum visual merchandisingu. Skierowany głównie do firm modowych, które będą mogły zasięgnąć informacji na temat wykorzystania visual merchandisingu dla zwiększenia sprzedaży. Partnerem wydarzenia jest marka Teekanne.

Uczestnicy forum będą mieli okazję uczestniczyć w wykładach na temat zaaranżowania wystawy sklepowej, wykorzystania oświetlenia w sklepach, marketingu sensorycznego oraz wiele innych. W ramach wydarzenia odbędzie się również panel dyskusyjny ?Trendy w visual merchandisingu?. Innym, nie mniej ciekawym punktem programu Forum jest rozstrzygnięcie konkursu Retail Marketing Awards na najlepsze salony mody w Polsce.

Na wszystkich gości wydarzenia czekają miłe upominki, w tym zestawy aromatycznych herbat Teekanne.

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło TEEKANNE Polska. Dostarczył
A to już wiesz?  Hipermarkety Carrefour w Białymstoku przekazały plecaki szkolne na rzecz akcji Caritas "Tornister pełen uśmiechów"

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy