Kryzys chiński, spadek cen ropy, wojna w Syrii, dewaluacja rubla – wszystkie te zjawiska mają wpływ na sytuację białostockiego Promotechu. Mimo to spółka zamierza w tym roku rozwijać sprzedaż, dostosowując ofertę do rynku
CCMS (Customer Care Management & Solutions) rozszerzył zakres współpracy z Morizon SA o wdrożenie nowej aktywności oraz kolejny cykl szkoleń z zakresu obsługi klienta, skierowanych do zespołu specjalizującego się w sprzedaży
Choć gospodarka pnie się w górę, budowlanka wciąż pozostaje kulą u jej nogi. Zadłużenie branży w Krajowym Rejestrze Długów wynosi obecnie 1 mld 23 mln zł i wciąż rośnie.
Podczas wystawy Astana EXPO 2017 w Kazachstanie odbędzie się Narodowy Dzień Polski.
Rynek HoReCa w Polsce jest wart 30,9 mld zł według analizy PMR, co oznacza, że w 2018 r. wzrósł 7% rok do roku. Potwierdzeniem są dane zaprezentowane w raporcie PMR „Rynek HoReCa w Polsce 2019. Analiza rynku i prognozy rozwoju
Chcąc dotrzymać kroku swojemu klientowi firmy z sektora FMCG powinny stale weryfikować ofertę i integrować wszystkie kanały sprzedaży, marketingu i dotarcia do konsumentów.
Społeczna odpowiedzialność biznesu już dawno przestała być tylko modnym sloganem odmienianym przez możliwe przypadki w środowisku managerów czy ekspertów.
2 października 2018 roku w Warszawie, odbędzie się finałowa gala X Kongresu Dyrektorów Finansowych
FM Logistic, czołowy międzynarodowy operator na rynku magazynowania, transportu, copackingu i comanufacturingu, już po raz drugi zorganizował konferencję z cyklu Open Mnds Debate, na temat technologii przyszłości i ich bezpośre
Łączne zadłużenie przedsiębiorstw handlowych w styczniu br. wyniosło 2,269 mld zł. Średni dług firm z tego sektora w Polsce wynosi prawie 30 tys. zł, a przeciętna wartość jednego nieopłaconego w terminie zobowiązania to