Wiadomości branżowe Zachodniopomorskie

Poczta Polska: Koszalin z nową placówką i Strefą 24 h

Poczta Polska: Koszalin z nową placówką i Strefą 24 h
Przyjazna atmosfera, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, strefa 24 h do nadawania listów i paczek - to wszystko od dziś dla klientów placówki pocztowej nowego typu przy al. Armii Krajowej 5.Na klientów nowego punktu Poczty Polskiej przy al. Armii Krajowej 5 w Koszalinie czeka samoobsługowa Strefa 24, w której przez całą dobę klient może  nadać i odebrać przesyłki, uzyskać informacje o aktualnym status przesyłki oraz sprawdzić cenniki usług pocztowych.W placówce Poczty Polskiej nr 4 w Koszalinie można zakupić również produkty bankowo-ubezpieczeniowe. Ponadto placówka posiada udogodnienia dla osób niepełnosprawnych – dostosowane do ich potrzeb stanowiska obsługi klienta.Już w październiku podobna placówka w nowej wizualizacji zostanie otwarta przy ul. Akademickiej 29.Otwierane placówki Poczty Polskiej to  nowy standard usług: bez okienek i z pełną ofertą pocztową i finansowo – ubezpieczeniową. W nowych punktach Poczty klienci mogą w przyjaznej atmosferze zrealizować wszystkie czynności pocztowe, nadać paczki, zrobić przelew, otworzyć konto i kupić polisę. Dzięki temu, placówki są czymś więcej niż tylko miejscem

Przyjazna atmosfera, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, strefa 24 h do nadawania listów i paczek – to wszystko od dziś dla klientów placówki pocztowej nowego typu przy al. Armii Krajowej 5.

Na klientów nowego punktu Poczty Polskiej przy al. Armii Krajowej 5 w Koszalinie czeka samoobsługowa Strefa 24, w której przez całą dobę klient może  nadać i odebrać przesyłki, uzyskać informacje o aktualnym status przesyłki oraz sprawdzić cenniki usług pocztowych.

W placówce Poczty Polskiej nr 4 w Koszalinie można zakupić również produkty bankowo-ubezpieczeniowe. Ponadto placówka posiada udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ? dostosowane do ich potrzeb stanowiska obsługi klienta.

Już w październiku podobna placówka w nowej wizualizacji zostanie otwarta przy ul. Akademickiej 29.

Otwierane placówki Poczty Polskiej to  nowy standard usług: bez okienek i z pełną ofertą pocztową i finansowo ? ubezpieczeniową. W nowych punktach Poczty klienci mogą w przyjaznej atmosferze zrealizować wszystkie czynności pocztowe, nadać paczki, zrobić przelew, otworzyć konto i kupić polisę. Dzięki temu, placówki są czymś więcej niż tylko miejscem do wysyłania i odbierania korespondencji.

Trwająca od początku ubiegłego roku rewitalizacja sieci placówek to jeden ze strategicznych projektów Poczty Polskiej na lata 2013-2018. W jej ramach odnawiane są funkcjonujące już placówki. W czerwcu zostanie otwarta setna nowa placówka Poczty Polskiej, a do końca roku będzie funkcjonowało ponad 170 placówek w nowym modelu.

Poczta Polska nowoczesna i prosta

Poczta Polska konsekwentnie realizuje swoją strategię i wprowadza dla klienta nowe produkty z zakresu e-usług. Z elektronicznego awizo dotychczas skorzystało już ponad 100 tysięcy klientów. Darmową usługę można zamówić w placówce pocztowej i u listonosza. Wybierając to rozwiązanie, klienci otrzymują komunikat o oczekującej przesyłce na ?komórkę? lub e-mailem.  

Szeroki wachlarz usług elektronicznych proponuje również Envelo – internetowa platforma pocztowa służąca do kompleksowego i bezpiecznego wysyłania korespondencji elektronicznej. Jej najpopularniejsze produkty: neoznaczek, neolist i neokartka zostały uzupełnione o kolejne e-usługi ? neofakturę przeznaczoną dla klientów biznesowych oraz neorachunki skierowane do osób indywidualnych. Wystawcy faktur za pomocą usługi Neofaktura mogą wysłać rachunki do wielu odbiorców jednocześnie z każdego miejsca i o każdej porze.

A to już wiesz?  Za nami 51. edycja KFPP w Opolu!

Poczta Polska jest obecnie najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży e-commerce. Z usług spółki regularnie korzysta prawie 60 proc. przedsiębiorstw z tego segmentu. Takie wyniki to efekt elastycznej oferty i ofensywy produktowej Poczty Polskiej. Spółka skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest właśnie rynek e-commerce, którego wartość w Polsce szacowana jest na ok. 26 mld zł, a jego udział w handlu rośnie w bardzo szybkim tempie – z 3,8% w roku 2012 do 5,9% w roku 2017. Już obecnie, tylko w ciągu godziny, w Polsce realizowanych jest ok. 15 tysięcy przesyłek z towarami zakupionych w sklepach internetowych.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Poczta Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy