Biznes Gospodarka

Obsługa klienta i PR – wspólna troska o spójność komunikacji i cele biznesowe

Obsługa klienta i PR – wspólna troska o spójność komunikacji i cele biznesowe
W pierwszym tegorocznym (1-2/2017) Biuletynu Obsługi Klienta, podejmujemy temat wzajemnych zależności działań public relations i obsługi klienta. Naszym gościem jest Marek Massalski, właściciel Optimum

Data publikacji: 2017-03-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Obsługa klienta i PR – wspólna troska o spójność komunikacji i cele biznesowe
Kategoria: BIZNES Gospodarka

W pierwszym tegorocznym (1-2/2017) Biuletynu Obsługi Klienta, podejmujemy temat wzajemnych zależności działań public relations i obsługi klienta. Naszym gościem jest Marek Massalski, właściciel Optimum PR.

W pierwszym tegorocznym (1-2/2017) Biuletynu Obsługi Klienta, podejmujemy temat wzajemnych  zależności działań public relations i obsługi klienta. Naszym gościem jest Marek Massalski, właściciel Optimum PR.

Obszar obsługi klienta to strefa multidyscyplinarna. Public Relations, czyli dbanie o wizerunek, relacje, reputację, to sfera właściwego wyczucia, czucia, postrzegania i wpływania na otoczenie. Wszystko to zawiera się przecież także w nowoczesnym podejściu do obsługi klienta, definiowanym obecnie jako customerexperience.

„…PR – przez ostatnią dekadę przeszło ogromną ewolucję(…). Dziś doradztwo komunikacyjne musi obejmować nie tylko to, co rozumiemy jako klasyczny PR, ale też cały obszar określany mianem transformacji cyfrowej. Rozwój technologii mobilnych zrewolucjonizował kilka sfer kluczowych dla PR-u. Po pierwsze – media. Po drugie – modele komunikowania się z klientami. Po trzecie – sposób podejmowania przez nich decyzji. W efekcie PR znacznie mocniej związał się z marketingiem i sprzedażą (….) punkty styku między customer care a PR, to w mojej opinii troska o zachowanie spójności informacji, stylu komunikacji i jakości we wszystkich kanałach kontaktu z klientami tak, aby realizować cele biznesowe. – mówi Marek Massalski.

W Biuletynie zastanawiamy się też m.in. nad znaczeniem trybu rozpatrywania skarg i wniosków w kształtowaniu postaw klientów, mówimy o telemarketingu jako narzędziu wymuszania postaw pytając – czy akwizycja przez telefon jest zgodna z prawem? Poruszamy także temat roli i opłacalności testów pracowniczych.   

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu CCMS dostępne są pod adresem http://ccms.com.pl/biuletyny/

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu oraz branżowego Biuletynu Obsługi Klienta. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

A to już wiesz?  Goldenmark nowym najemcą Wola Parku

 

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: [email protected]

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected]  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Obsługa klienta i PR – wspólna troska o spójność komunikacji i cele biznesowe BIZNES, Gospodarka - W pierwszym tegorocznym (1-2/2017) Biuletynu Obsługi Klienta, podejmujemy temat wzajemnych zależności działań public relations i obsługi klienta. Naszym gościem jest Marek Massalski, właściciel Optimum PR.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy