Biznes

Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic: zwolnienie z opłaty licencyjnej

Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic: zwolnienie z opłaty licencyjnej
W odpowiedzi na potrzeby branży, która coraz mocniej odczuwa skutki kryzysu gospodarczego, IAB Polska umożliwia firmom przystąpienie do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic bez ponoszenia kosztu opłaty

Data publikacji: 2020-11-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic: zwolnienie z opłaty licencyjnej
Kategoria: BIZNES

W odpowiedzi na potrzeby branży, która coraz mocniej odczuwa skutki kryzysu gospodarczego, IAB Polska umożliwia firmom przystąpienie do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic bez ponoszenia kosztu opłaty licencyjnej.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic: zwolnienie z opłaty licencyjnej BIZNES, - W odpowiedzi na potrzeby branży, która coraz mocniej odczuwa skutki kryzysu gospodarczego, IAB Polska umożliwia firmom przystąpienie do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic bez ponoszenia kosztu opłaty licencyjnej.

A to już wiesz?  Innowacyjne firmy lepiej reagują na kryzys

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy