Celem Future Foods jest edukacja i zachęcanie ludzi do zmiany diety na taką, która będzie korzystna nie tylko dla naszego zdrowia, ale również planety na której żyjemy. Program ma przyczynić się do zmniejszania wpływu produk
Dalsze inwestycje, wzrost sprzedaży i podwyżki dla pracowników – takie są plany Promotechu na przyszły rok.
Duży popyt na półfabrykaty w wielu sektorach gospodarki napędza branżę metalową. Dobra koniunktura nie chroni jej jednak przed zadłużeniem. Z danych Krajowego Rejestru Długów wynika, że jej zaległości wynoszą już niemal
Część marek działających na polskim rynku zintensyfikowały działania komunikacyjne skierowane do klientów i pracowników, jednak większość wstrzymała informowanie o swoich działaniach.
Polska jest czwartym co do wielkości producentem betonu towarowego w Europie. Produkujemy go rocznie ponad 26 mln. m3 – tyle, ile wystarczyłoby, żeby wypełnić 10 piramid Cheopsa. W tym roku budownictwo mierzy się z nową rzeczy
Marka Vegeta została uhonorowana prestiżowym godłem Laur Konsumenta – Lider Dekady 2004 - 2014. Tym samym potwierdza się niezmienna, bardzo wysoka ocena produktów tej marki w Polsce.
Jungheinrich uruchomił w Lublinie kolejne Centrum Wynajmu Wózków Widłowych.
Hurtowy dystrybutor zabawek i artykułów sportowych wynajął 540 mkw. powierzchni magazynowej w Centrum Logistycznym Kraków I.
Punkty niestabilne politycznie, wrażliwe gospodarczo ale i te o wysokim poziomie zaufania – które kraje mogą wspierać lub opóźniać światowy wzrost?
Firmy produkcyjne nie odczuwają jeszcze korzyści ze wzrostu inwestycji, tak jak wciąż firmy handlowe nie korzystają na wzroście konsumpcji.