Biznes Firma

Charytatywna akcja TIM-u: 221 000 zł dla 17 organizacji z całej Polski

Charytatywna akcja TIM-u: 221 000 zł dla 17 organizacji z całej Polski
TIM Mikołajów to charytatywna akcja, w ramach której do 17 beneficjentów z całej Polski trafiło łącznie 221 000

Data publikacji: 2021-02-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Charytatywna akcja TIM-u: 221 000 zł dla 17 organizacji z całej Polski
Kategoria: Firma BIZNES

TIM Mikołajów to charytatywna akcja, w ramach której do 17 beneficjentów z całej Polski trafiło łącznie 221 000 zł.

Zamiast druku kalendarzy i zakupu bożonarodzeniowych prezentów dla klientów realne, finansowe wsparcie dla lokalnych fundacji i instytucji. W ich wyborze pomogli sami klienci, zaś dostawcy produktów sprzedawanych na TIM.pl wspomogli przedsięwzięcie finansowo. W efekcie darowizny w wysokości 13 000 zł każda docierają właśnie do ostatnich beneficjentów akcji „TIM Mikołajów”.

TIM to ogólnopolski lider dystrybucji artykułów elektrotechnicznych. Chociaż większość (70%) obrotów pochodzi ze sprzedaży online na TIM.pl, firma prowadzi również na terenie całego kraju 17 biur handlowych.

Wspólnie przekazaliśmy MOC

I to właśnie do organizacji z tych 17 miast (lub ich okolic) trafiła pomoc w ramach świątecznej akcji TIM-u.

– Miniony rok upłynął pod znakiem wielu zmian w życiu każdego z nas – czy to zawodowym, czy prywatnym – tłumaczy Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Postanowiliśmy, że my także coś zmienimy i to na lepsze. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy o rezygnacji z druku książkowych kalendarzy oraz zakupu prezentów świątecznych dla naszych klientów, a środkami przeznaczonymi wcześniej na te cele postanowiliśmy wesprzeć najbardziej potrzebujących. Wpisuje się to idealnie w założenia strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro, według której jednym z naszych celów jest wspieranie lokalnych społeczności – dodaje.

W wyborze beneficjentów „TIM-u Mikołajów” aktywnie uczestniczyli klienci TIM.pl. Zachęceni hasłem „Przekażmy wspólnie MOC!” z dużym zaangażowaniem wskazywali w ankiecie online najbardziej potrzebujące – ich zdaniem – instytucje ze swoich okolic, do których trafiła pula środków o łącznej wartości ponad 220 000 złotych. Tak duża kwota jest efektem dołączenia do akcji kilku dostawców produktów, które sprzedaje TIM – firm: EATON, F&F, Hager, Kontakt Simon, NKT, Philips oraz Schneider Electric.

A to już wiesz?  ID Logistics podsumowuje 10 lat w Polsce i przedstawia plany rozwoju

Beneficjenci akcji

Od połowy grudnia 2020 r. trwają formalności związane z przekazaniem darowizn. W większości przypadków pieniądze trafiły już do potrzebujących, wskazanych przez klientów TIM-u. Oto pełna lista beneficjentów akcji „TIM Mikołajów”, która z pewnością będzie kontynuowana w okresie Bożego Narodzenia 2021 r.:

Hospicjum im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Bydgoszczy,
Stowarzyszenie Hospicjum „Dar Serca” z Częstochowy,
Fundacja „Przyszłość dla Dzieci” z Olsztyna,
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej „Światło Nadziei” z podleszczyńskiego Śmigla,
Fundacja „Szczęśliwe Dzieciństwo” z Lublina,
Fundacja „Dom w Łodzi” z Łodzi,
Domowe Hospicjum dla Dzieci w Opolu,
MATIO Fundacja Pomocy Rodzinom i Chorym na Mukowiscydozę z Krakowa,
Fundacja „Dobry Duszek” z Radomia,
Fundacja Dom Hospicyjny – Hospicjum św. Jana Ewangelisty w Szczecinie,
Hospicjum “Nadzieja” w Toruniu,
Polskie Towarzystwo Opieki Paliatywnej – Oddział w Wałbrzychu,
Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” z Warszawy,
Fundacja „Bajkowa Fabryka Nadziei” z Białegostoku,
Wczesna Diagnostyka i Rehabilitacja ATOS z Zielonej Góry,
Fundacja „Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową” z Wrocławia,
Ośrodek Wsparcia Rodziny z Chorzowa.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Charytatywna akcja TIM-u: 221 000 zł dla 17 organizacji z całej Polski Firma, BIZNES - TIM Mikołajów to charytatywna akcja, w ramach której do 17 beneficjentów z całej Polski trafiło łącznie 221 000 zł.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy