Biznes Gospodarka

Biuletyn Obsługi Klienta prezentuje laureatów "Złotej Słuchawki" 2018

Biuletyn Obsługi Klienta prezentuje laureatów "Złotej Słuchawki" 2018
W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2018) publikujemy rozmowy z laureatami konkursu Złota Słuchawka

Data publikacji: 2018-05-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuletyn Obsługi Klienta prezentuje laureatów "Złotej Słuchawki" 2018
Kategoria: BIZNES Gospodarka

W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2018) publikujemy rozmowy z laureatami konkursu Złota Słuchawka 2018.

W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2018) publikujemy rozmowy z laureatami konkursu Złota Słuchawka 2018. Uczestnicy organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB konkursu, którego celem jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością call/contact center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży, wypowiedzieli się na naszych łamach, prezentując zgłoszone przez siebie projekty oraz podzielili się wrażeniami z wystąpień przed komisją konkursową. W najnowszym BOK prezentujemy także listę zwycięzców konkursu Telemarketer Roku 2018. Specjalny numer Biuletynu trafił do rąk laureatów oraz zgromadzonych gości podczas uroczystości wręczenia nagród w obu konkursach, która miała miejsce 24 maja w Teatrze Capitol w Warszawie.

W Biuletynie publikujemy także wywiad z Janem Załęckim, twórcą nowatorskiego podejścia w badaniach satysfakcji klienta – Badania SRP (Satysfakcji, Relacji i Poleceń). W wywiadzie omówione są główne cechy
i zalety badania, w kontekście dotychczas powszechnie stosowanych metod, chociażby takich jak NPS (Net Promoter Score). „…NPS jest bardzo dobrą metodą. Jest ona prosta, mierzy wartość wskaźnika na jednym poziomie satysfakcji, tj. na poziomie deklaratywnym. Natomiast nasza metoda (Badanie SRP przyp. red.)  jest bardziej dokładna i określa wartość wskaźnika na 3 poziomach: deklaracji, skłonności do poleceń oraz faktycznych poleceń. Poza tym natychmiastowo wspiera sprzedaż kolejnych produktów i pozyskanie nowych klientów…” – mówi Jan Załęcki.      

Wydanie Specjalne oraz archiwalne wydania Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: http://www.customercare.com.pl/biuletyn/2018-i-archiwa.html

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

A to już wiesz?  Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na gospodarkę Polski

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: [email protected]

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected]  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/BOK.customercare

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Biuletyn Obsługi Klienta prezentuje laureatów "Złotej Słuchawki" 2018 BIZNES, Gospodarka - W specjalnym numerze Biuletynu Obsługi Klienta (5/2018) publikujemy rozmowy z laureatami konkursu Złota Słuchawka 2018.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy