Od początku 2019 roku prezentujemy Państwu zagadnienia związane z obchodami 25-lecia obecności Jungheinrich na polskim rynku. W przygotowanych materiałach eksperci wskazywali, jak rodzima intralogistyka rozwijała się dzięki inn
Rozmowa z Jarosławem Gwoździem, wiceprezesem firmy Tremend, która od lat świadczy usługi projektowe dla instytucji oraz oferuje szerokie wsparcie w zakresie prowadzenia i nadzorowania procesu inwestorskiego.
PizzaPortal.pl - pierwszy w Polsce serwis umożliwiający zamawianie jedzenia online, należy do Glovo – najpopularniejszego hiszpańskiego agregatora założonego w 2015 roku w Barcelonie.
Czy innowacyjność to tylko startupy, czy również dojrzałe firmy? Te i inne wątpliwości związane z innowacyjnością wyjaśnia Łukasz Blichewicz – CEO Grupy Assay.
Niemal połowa badanych firm z sektora MŚP (Małych i Średnich Przedsiębiorstw) dostrzega potencjalne korzyści z wynajmu długoterminowego. Na pierwszym miejscu jest oszczędność czasu
Według danych raportu przygotowanego przez PMR wielkość rynku pokryć dachowych w najbliższej przyszłości ustabilizuje się na podobnym poziomie jak w latach ubiegłych i wyniesie ok. 65 mln m². Jakie pokrycie wybierają Polacy?
Część marek działających na polskim rynku zintensyfikowały działania komunikacyjne skierowane do klientów i pracowników, jednak większość wstrzymała informowanie o swoich działaniach.
Wg danych GUS w 2020 r. polski eksport zanotował spadek o 0,3% r/r, a jego wartość sięgała 237,5 mld euro. Jak podkreślają analitycy Akcenta, polscy eksporterzy poradzili sobie z koronakryzysem dość dobrze i szybko odrabiają
W czasie, gdy koronawirus jest zagrożeniem dla zdrowia i życia oraz sieje spustoszenie w gospodarce, trwa kampania społeczna „Właśnie po to”. Celem jest wskazanie przedsiębiorców społecznych, którzy oprócz prowadzenia biz
Jubileusze to czas podsumowań, a w przypadku OKECHAMP – także dumy ze zrealizowanych osiągnięć.