Data publikacji: 2019-08-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EU, w tym Polska zyskują na sporze handlowym USA-ChinyKategoria: BIZNES Gospodarka Spory handlowe wnoszą atmosferę niepewności w światowym handlu i obok innyc
Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Europa środkowa – jak walczy z pandemią wirusaKategoria: BIZNES Gospodarka Podjęte działania powinny być skuteczne, chociaż mogą być kosztowne – mogą
Data publikacji: 2019-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Handel światowy rośnie w najwolniejszym tempie od dziesięcioleciaKategoria: BIZNES Gospodarka Większa niepewność i wyższe globalne taryfy celne mają niezwy
Data publikacji: 2014-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Portal Outsourcingowy się zmieniaKategoria: BIZNES Gospodarka Nowe funkcje portalu Outsourcingowego.Prowadzenie bloga, umieszczanie informacji prasowych i ogłos
Data publikacji: 2014-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bankowa inicjatywa krajów BRICSKategoria: BIZNES Gospodarka Komentarz dr. Marka Mobiusa, Prezesa Templeton Emerging Markets GroupW lipcu, przywódcy Brazylii, Ro
Data publikacji: 2017-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koncept tematyczny i architektoniczny EXPO 2022Kategoria: BIZNES Gospodarka Jeśli Polska wygra wyścig o EXPO 2022, wystawa po raz pierwszy odbędzie się w Europ
Data publikacji: 2020-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie rozwiązania są przyszłością dla logistyki świeżych produktów?Kategoria: BIZNES Gospodarka Logistyka świeżych produktów, ze względu na koniecznoś
Data publikacji: 2014-10-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grodno już powyżej planów: 42. punkt sprzedaży uruchomiony w KielcachKategoria: BIZNES Gospodarka Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułó
Data publikacji: 2014-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe kostki Vegeta z nową ambasadorkąKategoria: BIZNES Gospodarka W środę 21 maja w Villi Foksal, odbyła się konferencja prasowa firmy Podravka.W spotkaniu
Data publikacji: 2020-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Działania marek w okresie pandemiiKategoria: BIZNES Gospodarka Część marek działających na polskim rynku zintensyfikowały działania komunikacyjne skierowan