Data publikacji: 2020-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie winiarstwo w dobie kryzysu – nowe kierunki rozwoju dla lokalnych winnicKategoria: BIZNES Gospodarka Zamrożenie wielu gałęzi gospodarki znacząco wpły
Data publikacji: 2018-05-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wydłużenie okresu obiegu należnościKategoria: BIZNES Gospodarka Polscy eksporterzy pod presją z powodu wydłużenia się w skali globalnej terminów płatnoś
Data publikacji: 2016-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IMPACT'16 – najważniejsze wydarzenie nowej gospodarkiKategoria: BIZNES Gospodarka Tematem przewodnim będzie Czwarta Rewolucja Przemysłowa i jej wpływ
Data publikacji: 2018-07-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Popyt na maszyny i urządzenia największy od czasu światowego kryzysu finansoweKategoria: BIZNES Gospodarka Polski rynek budowlany w 2018 roku osiągnie najprawd
Data publikacji: 2016-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eksperci o polskim eksporcie i inwestycjach strategicznychKategoria: BIZNES Gospodarka Konferencja Warsaw Enterprise Institute „Finansowanie strategicznych proje
Data publikacji: 2018-09-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raport Euler Hermes globalne „bańki” zadłużenia przedsiębiorstwKategoria: BIZNES Gospodarka Pod pozornie spokojną powierzchnią globalnej koniunktury kryj
Data publikacji: 2015-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Problemy i wyzwania branży dźwigowej w PolsceKategoria: BIZNES Gospodarka Z jakimi problemami boryka się branża dźwigowa? I jaki jest kierunek jej rozwoju?Br
Data publikacji: 2020-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZAGROŻENIE: 9 MILIONÓW MIEJSC PRACY „ZOMBIE” W EUROPIEKategoria: BIZNES Gospodarka ALLIANZ RESEARCH i EULER HERMESAutorzy analizy:KATHARINA UTERMÖHL, CFA
Data publikacji: 2016-09-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyszłość niektórych z segmentów niemieckiej branży tekstylnej wisi na włoskuKategoria: BIZNES Gospodarka Euler Hermes, światowy lider w ubezpieczaniu nal
Data publikacji: 2014-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jemy coraz więcej przekąsekKategoria: BIZNES Gospodarka Wzrasta konsumpcja różnego rodzaju przekąsek. Już co drugi konsument (51%) twierdzi, że je przekąsk