Data publikacji: 2018-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Problemy średnich firm z zatrudnianiem informatyków i realizacją projektów – droKategoria: BIZNES Gospodarka Dynamiczny rozwój rynku IT i wszystkich us�
Data publikacji: 2018-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie produkty regionalne najchętniej wybierają Polacy?Kategoria: BIZNES Gospodarka Polacy coraz częściej sięgają po żywność regionalną i tradycyjną
Data publikacji: 2016-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Żywiec opublikowała sprawozdanie finansowe za I kwartał 2016Kategoria: BIZNES Gospodarka Grupa Żywiec kontynuuje poprawę wyników po udanym 2015 roku i
Data publikacji: 2017-06-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 sposoby na letnie „fit” sałatkiKategoria: BIZNES Gospodarka Lato to idealny czas na lekkie i zdrowe przekąski! W tej roli świetnie sprawdzą się „fit�
Data publikacji: 2019-05-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobre, bo polskie!Kategoria: BIZNES Gospodarka Już dziś na naszym rynku istnieją młode, dynamiczne firmy, które rozwijają się dwukierunkowo: w Polsce i zagr
Data publikacji: 2016-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zintensyfikować prace w obszarach B+R?Kategoria: BIZNES Gospodarka Wzrost innowacyjności to jedno z największych wyzwań krajowej gospodarki. W związku z t
Data publikacji: 2020-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi w Czechach czekają na zielone światłoKategoria: BIZNES Gospodarka Czeska branża targowa notuje straty liczone w setkach milionów koron. Czy grozi jej up
Data publikacji: 2019-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W tym roku w Polsce niewypłacalność ogłosiło już 839 firmKategoria: BIZNES Gospodarka Wysoki poziom konsumpcji nie zapobiega niewypłacalnościom firm sektor
Data publikacji: 2017-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Protan Polska dla IKEA w LublinieKategoria: BIZNES Gospodarka Dobiegają końca prace budowlane nowego obiektu w Lublinie należącego do szwedzkiego giganta meblo
Data publikacji: 2020-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Działania marek w okresie pandemiiKategoria: BIZNES Gospodarka Część marek działających na polskim rynku zintensyfikowały działania komunikacyjne skierowan