Data publikacji: 2019-09-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FoodForward – powstał akcelerator dla branży spożywczej i gastronomicznejKategoria: BIZNES Gospodarka FoodForward to potrójne wsparcie dla startupów i d
Data publikacji: 2013-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Promotech w Bangkoku. Ekspansja na rynkach azjatyckichKategoria: BIZNES Gospodarka Promotech kontynuuje strategię pozyskiwania nowych rynków zbytu. Białostocka
Data publikacji: 2014-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklepy tradycyjne nadal domeną Polaków – jak i gdzie kupujemy?Kategoria: BIZNES Gospodarka Polacy są najbardziej przywiązani do tradycyjnych zakupów, spośr
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jeszcze „lżejsze” lody włoskie? Tak! To możliwe dzięki nowym maszynom Hard – IceKategoria: BIZNES Gospodarka Zamiłowanie Polaków do tzw. lodów wł
Data publikacji: 2020-08-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pracownicy odczuli presję powrotu do biuraKategoria: BIZNES Gospodarka Aż 47 proc. europejskich pracowników odczuło presję ze strony pracodawców, aby wróci�
Data publikacji: 2016-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małe firmy – przybywa pesymistów i nieufających rządowiKategoria: BIZNES Gospodarka Badanie na temat nastrojów gospodarczych wśród mikro- i małych firm w
Data publikacji: 2018-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W 2017 roku ogłoszono niewypłacalność 900 firm w PolsceKategoria: BIZNES Gospodarka Polskie przedsiębiorstwa coraz częściej wegetują, bez perspektyw na wzr
Data publikacji: 2020-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tanio, długo i mało wydajnie. Czy tak pracują Polacy? [NOWY RAPORT]Kategoria: BIZNES Gospodarka Statystyczny Polak w ciągu roku pracuje prawie 54 dni więcej n
Data publikacji: 2020-07-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KRAJE RADZĄ SOBIE Z COVID-19 RÓŻNYMI METODAMIKategoria: BIZNES Gospodarka Dział Analiz ekonomicznych Allianz i Euler HermesAutorzy analizy: LUDOVIC SUBRAN G
Data publikacji: 2020-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiemy, jakim markom najbardziej ufają przedsiębiorcyKategoria: BIZNES Gospodarka Magazyn „My Company Polska” przyznał tytuły Marka Godna Zaufania. Badanie