Biznes

7 głównych obszarów audytu shop conceptów

7 głównych obszarów audytu shop conceptów
Koncept handlowy powinien odzwierciedlać potrzeby i oczekiwania klienta. Dla sprawdzenia czy tak się dzieje zalecane są cykliczne audyty. Są one podstawą do wprowadzenia potencjalnych zmian lub propozycji projektowych w przestrzeni

Data publikacji: 2017-03-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 7 głównych obszarów audytu shop conceptów
Kategoria: BIZNES

Koncept handlowy powinien odzwierciedlać potrzeby i oczekiwania klienta. Dla sprawdzenia czy tak się dzieje zalecane są cykliczne audyty. Są one podstawą do wprowadzenia potencjalnych zmian lub propozycji projektowych w przestrzeni handlowej.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
7 głównych obszarów audytu shop conceptów BIZNES, - Koncept handlowy powinien odzwierciedlać potrzeby i oczekiwania klienta. Dla sprawdzenia czy tak się dzieje zalecane są cykliczne audyty. Są one podstawą do wprowadzenia potencjalnych zmian lub propozycji projektowych w przestrzeni handlowej.

A to już wiesz?  Wielkopolskie firmy płacą najlepiej w Polsce swoim kontrahentom

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy