Pomorskie zaprosi Włochów na wakacje

Mediolańska szansa dla branży turystycznej z regionu

Nawet kilkadziesiąt agencji podróży i organizatorów wyjazdów z Lombardii, najbogatszego regionu Włoch, może wkrótce polecać swoim klientom urlop nad Bałtykiem. Podczas Tygodnia Pomorskiego na EXPO 2015 włoscy partnerzy poznają najważniejsze atuty turystyczne naszego województwa.

 Całoroczna oferta turystyczna Pomorskiego już 3 czerwca zostanie zaprezentowana w pawilonie polskim. Na to spotkanie mogą pojechać pomorscy hotelarze czy menedżerowie ośrodków rekreacyjnych i kulturalnych, by osobiście porozmawiać z potencjalnymi partnerami z Włoch. Na miejscu będą obecni touroperatorzy, agencje turystyczne, organizatorzy podróży, konferencji i wystaw oraz dziennikarze z Mediolanu, który jest ważnym ośrodkiem międzynarodowej turystyki.

? Europa Środkowowschodnia zyskuje na turystycznej popularności, dlatego to idealny moment, aby silniej zaznaczyć potencjał regionu pomorskiego. Nasze bogate dziedzictwo kulturowe, zróżnicowana i wysokiej jakości oferta, a przy tym wciąż niesamowita konkurencyjność cenowa to atuty, które pozwalają nam skutecznie zabiegać o klienta zagranicznego ? mówi Krystyna Hartenberger-Pater, dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (PROT). ? Rynek włoski stanowi niezwykle perspektywiczną grupę odbiorców, dlatego na EXPO 2015 chcemy pokazać, dlaczego warto wprowadzić do swojej oferty propozycje przyjazdów do naszego regionu i z jakimi partnerami biznesowymi można tutaj nawiązać długofalową współpracę.

Udział w seminarium turystycznym podczas Tygodnia Pomorskiego jest bezpłatny. Przedsiębiorcy, którzy zgłoszą się w tej sprawie do PROT, otrzymają bilet wstępu na teren EXPO 2015, będą uczestniczyć w głównej prezentacji i rozmowach biznesowych. Mogą również przeprowadzić własne, ustalone wcześniej działania promocyjne. Otrzymają także zaproszenia do udziału w wyjeździe studyjnym do Como 3 czerwca oraz w Pomorskiej Gali Biznesu, która odbędzie się w polskim konsulacie w Mediolanie w piątek, 5 czerwca.

 Nawiązaniem do walorów turystycznych Pomorskiego będzie aranżacja otoczenia polskiego pawilonu. Od 1 do 7 czerwca zamieni się ono w sopocką plażę, na której będzie można wypocząć, spróbować lokalnych specjałów i posłuchać muzyki na żywo, w wykonaniu artystów z Trójmiasta. W przestrzeni wystawienniczej pawilonu pokazane zostaną natomiast wystawy bursztynu i designu.

Pomorskie zaprezentuje się na Wystawie Światowej jako pierwszy polski region. Liderem przedsięwzięcia jest Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, który nad scenariuszem wydarzeń pracował wspólnie z partnerami: Gdańskiem, Gdynią, Sopotem oraz Agencją Rozwoju Pomorza, Invest in Pomerania, Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną i Stowarzyszeniem Wolna Przedsiębiorczość z ośrodkiem  Europe Enterprise Network. Projekt jest finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.


dostarczył infoWire.pl
Źródło 2mgroup. Dostarczył
Authors
Top